Hogyan mentsük meg az elrontott sütit? 3 TIPP

2019.01.30

Jártatok már úgy, hogy elrontottatok egy sütit? Szétrepedt? Szétesett?

Ebben a videóban 3 tippet adok, hogyan lehet újragondolni a szétrepedt vagy szétesett tortaalapot.


STORY: Ritkán fordul elő velem, hogy elrontok egy sütit, de ez most megtörtént. Egy új recept alapján akartam elkészíteni a torta alapját, de már a készítés során gyanússá vált, hogy az arányok nem lesznek megfelelőek. Sütés alatt a torta teteje szétrepedt, majd teljesen szétesett, amikor a torta alapját ketté akartam vágni, hogy megtöltsem a krémmel.

Kétségbe estem... Sütöttem egy új tortaalapot a megszokott receptemmel.

Viszont nem akartam, hogy az elrontott tortaalap kárba menjen, hiszen az íze jó volt.

Eszembe jutott, hogy 3 finomságot is tudok belőle készíteni:

- kókuszgolyó

- pohárkrém

- pudingos rakott süti

Az utolsót választottam:

A tortaalapot felszeleteltem, beletettem egy kerámia tálba. Tetejét megkentem meggylekvárral, tettem rá egy marék meggyet és vaníliás pudingot (1 csomagból főztem). A tetejére rámorzsoltam a maradék sütit.

Meglepődtünk, hogy mennyire finom lett. :) Máskor is készítek ilyen rakott sütit.


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el